Retta Isännöinti, Nummela

Toimiston yhteystiedot

Tuusantie 3, 03100 Nummela
Puh. 010 228 2000

Toimiston aukioloajat:
ma-to 9.00-15.00, pe 9.00-14.00

Puhelinpalvelu:
ma- pe 9:00-16:00

Retta Isännöinti Nummela on paikkakunnan suurin isännöintitoimisto. Tarjoamme asiakkaillemme ammattitaitoista ja laadukasta isännöintipalvelua ja suuren yrityksen asiakasedut koko Länsi-Uudenmaan alueella yli 20 vuoden kokemuksella. Toimistomme on auktorisoitu ja auditoitu (ISA) isännöintitoimisto. Asiakaskokemus ja kiinteistön arvon kehittäminen ohjaavat toimintaamme.

Toimistomme sijaitsee Nummelan keskustassa. Toimistossamme työskentelee 7 isännöitsijää ja 2 toimistoisännöitsijää. Henkilöstöllämme on pitkäaikainen kokemus ja osaaminen asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin lisäksi myös asuntovuokrauksesta. Asiakkainamme on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, lisäksi palveluihimme kuuluu asuntovuokrauspalvelut. 

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta. 

Toimistomme asiantuntijat

Heidi Weselski
yksikönpäällikkö
Heli Puro
isännöitsijä
Marie Bergman
isännöitsijä
Tea Vaara
isännöitsijä
Michael Kainulainen
isännöitsijä
Timo Käiväräinen
isännöitsijä
Moona Sirén
isännöitsijä
Sari Kuupakko
isännöitsijä
Marko Finér
isännöitsijä
Minna Napari
toimistoisännöitsijä
Nainen-ja-mies-hymyilevat-poydan-aarella-tietokoneen-edessä

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 1 GB.

    Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.