{{ result.type_rendered }}
Hämeenkatu 18, 05800 Hyvinkää
Puh. 010 228 7000
Toimiston aukioloajat: ma-to 9.00-16.00, pe 9.00-13.00
Puhelinpalvelu:ma-pe 9.00-16.00
Sähköposti: hyvinkaa.isp@retta.fi
Retta Isännöinti Hyvinkää palvelee ammattitaidolla kolmen isännöitsijän ja kiinteistösihteerin voimin. Hyvinkään isännöintitoimistomme periaatteita ovat dynaaminen ote asioihin, hyvä tekninen ja taloudellinen osaaminen sekä asiakaslähtöisyys. Meillä on asiakkaina asunto-osakeyhtiöitä ja liikekiinteistöjä Hyvinkäällä, Tuusulassa ja Rajamäellä. Retta Isännöinti Hyvinkää tarjoaa kattavat isännöinnin palvelut ja asiantuntemuksen useiden vuosien kokemuksella.
Retta Isännöinti Hyvinkää on ISA auktorisoitu toimisto. Retta Isännöinti kuuluu Retta Group:iin, joka osallistuu suomalaisen isännöintiosaamisen kehittämiseen Suomen Isännöintiliiton kautta.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.