Asiakaspalvelun kesän poikkeusaukioloajat
27.6.-15.8. palvelemme ma-to klo 9-15 ja perjantaisin klo 9-12
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivystykseen. Tee vikailmoitus >
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjat, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla. Tilaa asiakirjoja >
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista. Tarkastele maksutietoja >
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Tee varauspyyntö >
Keskitetty asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun aukioloaika: ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00. Puheluhinnat. Katso myös asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset.
Huomioithan toimiston erilliset aukioloajat. Toimiston aukioloaika: ma-pe 9.00 - 15.00, muina ajankohtina toimisto auki sovittaessa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa: ilmoitukset, tilaukset, vuorovaraukset, laskutuksen ja maksusuorituksien selvitykset sekä sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluun.