Asiakaspalvelun kesän poikkeusaukioloajat
27.6.-1.8. palvelemme ma-to klo 9-15 ja perjantaisin klo 9-12
Keskitetty asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun aukioloaika: ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00
Huomioithan toimiston erilliset aukioloajat. Toimiston aukioloaika: ma-to klo 9.00-15.30, pe klo 9.00-14.00
Asiakaspalvelumme palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa:
ilmoitukset, tilaukset, vuorovaraukset, laskutuksen ja maksusuorituksien selvitykset sekä sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat.
Retta Isännöinti Hämeenlinna perustettiin vuonna 1964. Toimisto tarjoaa ammattitaitoa ja osaamista lähes 60 vuoden kokemuksella paikallisesta isännöinnistä Hämeenlinnassa. Pitkä kokemus paikallisesti takaa asiakkaillemme alan parhaat yhteistyökumppaniverkostot. Syksystä 2014 alkaen toimisto on sijainnut aivan Hämeenlinnan keskustassa kävelykatu Reskan ja Sibeliuksenkadun kulmauksessa ja sisäänkäynti isännöintitoimistoon tapahtuu Sibeliuksenkadun mäestä.
Retta Isännöinti Hämeenlinna työllistää lähes 60 kiinteistöalan ammattilaista. Hämeenlinnan toimisto tarjoaa kattavien isännöinti- ja taloushallintopalveluiden lisäksi mm. asuntovuokrauksen palvelut Retta Asuntovuokrauksen tarjoamina. Toimiston henkilökunta on kokenutta ja asiakkainamme on asunto-osakeyhtiöitä, kiinteistöosakeyhtiöitä ja liikekeskuksia. Asuntovuokrauksen puolella asiakkaitamme löytyy mm. vuokra-asumista elinkaaren eri vaiheilta - Hämeenlinnan seudun opiskelija-asuntosäätiön sekä Hämeenlinnan vanhusten asuntosäätiön muodossa.
Tarjoamme asiantuntevaa isännöintiä Hämeenlinnan alueella.
Jätä tarjouspyyntö tästä tai ota yhteyttä Janne Kuittiseen!
Puhelinnumero: 010 228 7008
Sähköposti: janne.kuittinen@retta.fi