Toimintaohjeet palautuksen saamiseksi
1. Vähennys seuraavan maksun yhteydessä
Ensisijaisesti suosittelemme, että vähennätte palautettavan summan seuraavan kuukauden osakehuoneistonne vastikelaskusta. Mikäli käytössänne on e-lasku, voitte muokata e-laskun summaa verkkopankissanne siten, että vähennätte vastikkeestanne ilmoitetun ennakonpalautuksen summan verran. Tällöin järjestelmämme oikaisee vastikesaldonne automaattisesti.
2. Tilinumeron ilmoittaminen palautuksen saamiseksi tilillenne
Mikäli haluatte palautuksen tilillenne, ilmoitattehan haluamastanne palautuksesta asiakaspalveluumme sähköpostitse. Palautusta varten tarvitsemme myös päivitetyn tilinumerotietonne alla olevan ohjeistuksen mukaisesti. Suojaamattomassa sähköpostissa henkilötunnusten ja tilinumerotietojen lähettäminen ei ole turvallista. Tietoturva- ja pankkisalaisuussyistä olemme luoneet asiakkaillemme mahdollisimman turvallisen ja nopean tavan toimittaa tilinumerotiedot Rettan järjestelmiin.
Tilinumeron toimittaminen Rettalle
Asunto-osakkeen omistajat / Vuokralainen
A.
Mikäli asutte Retta Isännöinti Oy:n isännöimässä taloyhtiössä, voitte ilmoittaa tilinumeron osoitteessa
https://tilinumero.retta.fi/ .Tilinumeron ilmoittaminen tapahtuu tunnistautumalla oman pankkinne verkkopankkitunnuksilla.
Ilmoitathan myös palautettavasta summasta asiakaspalveluun sähköpostitse.
Mikäli tilinumeron ilmoittaminen verkkopalvelun kautta ei ole mahdollista
B.
Mikäli tilinumeron ilmoittaminen verkkopalvelun kautta ei ole mahdollista, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä lähimpään Retta Isännöinnin toimipisteeseen. Lähimmän toimipisteen yhteystiedot löytyvät osoitteesta
https://www.rettaisannointi.fi/ota-yhteytta. Koska palautus voidaan suorittaa ainoastaan tilinomistajalle, on tilinumeron omistaja tunnistettava henkilökortilla (passi, kuvallinen henkilö- tai kelakortti tai kuvallinen ajokortti, tilinomistajan myöntämä valtakirja) Rettan toimipisteessä. Tällöin tilinumeroilmoitus tehdään kirjallisesti.
Ongelmatilanteissa voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.